Chiisai Palace A New-York, toutes les filles n'ont d'yeux que pour Seth Arwins mais seules quelques prétendantes vivent avec lui... |
|
| Musique Please !! | |
| | Auteur | Message |
---|
Sienna Prancer
Nombre de messages : 287 Age : 32 Citation Préférée : La meilleure façon de résister à la tentation c'est d'y céder ! Envie du Moment : Un jacuzzi : bougies, lumière tamisée, senteur délicate et musique douce. Rêve : Être aimée pour ce que je suis auprès des Princes. Date d'inscription : 20/07/2008
More <3 Âge: 24 ans Relations: Indice de Popularité: (100/100)
| Sujet: Musique Please !! Mer 23 Juil - 16:58 | |
| Ici vous devrez [<= du verbe devoir, oui, vous êtes obligés XDD] mettre le nom de la musique que vous écoutez avec l'artiste et les paroles. Ca donnera un truc genre : Artiste - Nom de la musique
Paroles
voilà un site où y a plein de paroles aproximativement vraie XD http://paroles.net
| |
| | | Susan Prancer
Nombre de messages : 123 Age : 33 Citation Préférée : [ Quel est la différence entre le père noël et le grand amour ? Aucune les deux n'existent pas ..]** Envie du Moment : ... Dormir ? Nooon ! Chanter ** Rêve : Devon .. & Chanter ** Date d'inscription : 21/07/2008
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 23 Juil - 17:09 | |
| Pep's - Libertá Tu sais qu'il y a un bateau qui mène au pays des rêves Là-bas où il fait chaud, où le ciel n'a pas son pareil Tu sais qu'au bout cette terre Oh oui les gens sèment Des milliers d'graines de joie où pousse ici la haine On m'avait dit p'tit gars Là-bas on t'enlève tes chaînes On te donne une vie Sans t'jeter dans l'arène Comme ici tout petit après neuf mois à peine On te plonge dans une vie où tu perds vite haleine Alors sans hésiter J'ai sauté dans la mer Pour rejoindre ce vaisseau Et voir enfin cette terre Là-bas trop de lumière J'ai dû fermer les yeux Mais rien que les odeurs Remplissaient tous mes voeux
{Refrain:} I just wanna be free in this way Just wanna be free in my world Vivere per libertà Vivere nella libertà
Alors une petite fille aussi belle que nature Me prit par la main et m'dit : "Suis cette aventure" On disait même, oh oui que la mer l'enviait Que la montagne se courbait pour la laisser passer Elle m'emmena au loin avec une douceur sans fin Et ses bouclettes dorées dégageaient ce parfum Qui depuis des années guidait ce chemin Ton chemin, mon chemin, le chemin
{au Refrain}
Pour arriver enfin à ces rêves d'enfants Qui n'ont pas de limites comme on a maintenant J'ai vu des dauphins nager dans un ciel de coton Où des fleurs volaient caressant l'horizon J'ai vu des arbres pousser remplaçant les gratte-ciels J'ai vu au fond de l'eau une nuée d'hirondelles
{au Refrain} Toi même tu sais Sienna <3<3 | |
| | | Invité Invité
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 23 Juil - 17:13 | |
| Ana - Devuelveme la vida
Hace tiempo que te busco y no te encuentro Hace tiempo que no para este tormento Será que nuestro amor, se lo llevo el viento Hace apenas me juraste amor eterno Me dejaste un eterno sufrimiento Ya me voy acostumbrando a ese desierto En medio de la noche, buscando tu cuerpo
Devuélveme la vida que me la has quitao, Que me la has quitao, que me la has quitao Devuélveme la vida que me la has robao ay ay ay ay que me la has robao Devuélveme la llave de mis sentimientos, por favor Que se me ha cerrao con tu amor y no se como abrir
Devuélveme la vida que me la has quitao, Que me la has quitao, que me la has quitao Devuélveme la vida que me la has robao ay ay ay ay que me la has robao Devuélveme la llave de mis sentimientos, por favor Que se me ha cerrao con tu amor y no se como abrir Noooooooooo.... noooooooooo......
Nadie sabe como duele este silencio Nada llena este vacío tan inmenso Los minutos se me pasan sin saberlo Será que nuestro amor, se lo llevo el viento
Devuélveme la vida que me la has quitao, Que me la has quitao, que me la has quitao Devuélveme la vida que me la has robao ay ay ay ay que me la has robao Devuélveme la llave de mis sentimientos, por favor Que se me ha cerrao con tu amor y no se como abrir
He vivido dando vueltas sin sentido Tras la huella que dejaste en mi camino Atrapado en una falsa realidad Que no encuentro mi conciencia Que no puedo despertar
Hace tiempo me juraste amor eterno Me dejaste fue un eterno sufrimiento Y aun me voy acostumbrando a ese desierto En medio de la noche voy buscando tu cuerpo
Devuélveme la vida que me la has quitao, Que me la has quitao, que me la has quitao Devuélveme la vida que me la has robao ay ay ay ay que me la has robao Devuélveme la llave de mis sentimientos, por favor Que se me ha cerrao con tu amor y no se como abrir |
| | | Sienna Prancer
Nombre de messages : 287 Age : 32 Citation Préférée : La meilleure façon de résister à la tentation c'est d'y céder ! Envie du Moment : Un jacuzzi : bougies, lumière tamisée, senteur délicate et musique douce. Rêve : Être aimée pour ce que je suis auprès des Princes. Date d'inscription : 20/07/2008
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 23 Juil - 17:23 | |
| Pep's - Liberta
Tu sais qu'il y a un bateau qui mène au pays des rêves Là-bas où il fait chaud, où le ciel n'a pas son pareil Tu sais qu'au bout cette terre Oh oui les gens sèment Des milliers d'graines de joie où pousse ici la haine On m'avait dit p'tit gars Là-bas on t'enlève tes chaînes On te donne une vie Sans t'jeter dans l'arène Comme ici tout petit après neuf mois à peine On te plonge dans une vie où tu perds vite haleine Alors sans hésiter J'ai sauté dans la mer Pour rejoindre ce vaisseau Et voir enfin cette terre Là-bas trop de lumière J'ai dû fermer les yeux Mais rien que les odeurs Remplissaient tous mes voeux
{Refrain:} I just wanna be free in this way Just wanna be free in my world Vivere per libertà Vivere nella libertà
Alors une petite fille aussi belle que nature Me prit par la main et m'dit : "Suis cette aventure" On disait même, oh oui que la mer l'enviait Que la montagne se courbait pour la laisser passer Elle m'emmena au loin avec une douceur sans fin Et ses bouclettes dorées dégageaient ce parfum Qui depuis des années guidait ce chemin Ton chemin, mon chemin, le chemin
{au Refrain}
Pour arriver enfin à ces rêves d'enfants Qui n'ont pas de limites comme on a maintenant J'ai vu des dauphins nager dans un ciel de coton Où des fleurs volaient caressant l'horizon J'ai vu des arbres pousser remplaçant les gratte-ciels J'ai vu au fond de l'eau une nuée d'hirondelles
{au Refrain}
Susan => j'ai pas pu résister XDD | |
| | | Susan Prancer
Nombre de messages : 123 Age : 33 Citation Préférée : [ Quel est la différence entre le père noël et le grand amour ? Aucune les deux n'existent pas ..]** Envie du Moment : ... Dormir ? Nooon ! Chanter ** Rêve : Devon .. & Chanter ** Date d'inscription : 21/07/2008
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 23 Juil - 17:40 | |
| John Cale - Hallelujuah I've heard there was a secret chord That David played and it pleased the Lord But you don't really care for music, do you ? And it goes like this The fourth, the fifth The minor fall, the major lift The baffled king composing Hallelujah Hallelujah {x4}
Your faith was strong but you needed proof You saw her bathing on the roof Her beauty and the moonlight overthrew you She tied you to a kitchen chair She broke your throne, she cut your hair And from your lips she drew the Hallelujah Hallelujah {x4}
Baby I've been here before, I know this room I've walked this floor I used to live alone before I knew you I've seen your flag on the Marble Arch Love is not a victory march It's a cold and it's a broken Hallelujah Hallelujah {x4}
There was a time you let me know What's really going on below But now you never show it to me, do you ? I remember when I moved in you And the holy dove was moving too And every breath we drew was Hallelujah Hallelujah {x4}
Maybe there's a God above, all I ever learned from love Was how to shoot at someone who out drew you And it's not a cry you can hear at night It's not somebody who's seen the light It's a cold and it's a broken Hallelujah Hallelujah {x8} Je m'en doute Sienna | |
| | | Sienna Prancer
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 23 Juil - 17:48 | |
| Fool's Garden - Lemon Tree (rave edition)
I'm sitting here in a boring room It's just another rainy sunday afternoon I'm wasting my time, I got nothing to do I'm hanging around, I'm waiting for you Bur nothing ever happens - and I wonder I'm driving around in my car I'm driving too fast, I'm driving too far I'd like to change my point of view I feel so lonely, I'm waiting for you But nothing ever happens, and I wonder
{Refrain:} I wonder how, I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just a yellow lemon tree I'm turning my head up ans down I'm turning, turning, turning, turning, turning, around And all that I can see is just a yellow lemon tree La, la da dee da, etc.
I'm sitting here, I miss the power I'd like to go out taking a shower But there's a heavy cloud inside my head I feel so tired, put myself into bed Where nothing ever happens - and I wonder
Isolation is not good for me Isolation - I don't want to sit on a lemon tree I'm stepping around in a dessert of joy Baby anyhow I'll get another toy And everything will happen - and you'll wonder
(Refrain)
I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see And all that I can see Ans all that I can see is just a yellow lemon tree | |
| | | Susan Prancer
| Sujet: Re: Musique Please !! Jeu 24 Juil - 13:28 | |
| Calogero - Drole d'animal Qui ne sait pas voler Mais chasse les oiseaux ? Qui, sous l'eau, Ne sait pas respirer ? Mais qui suis-je donc Pour me croire le plus fort Pour me croire tout permis Me donner le droit de vie et de mort Devine, que dire encore ?
{Refrain:} Je suis le moins humain Des animaux Je suis le pire Je pense à rien, Qu'à sauver ma peau Pour ainsi dire Le plus sauvage Des fauves en cage Je suis de loin Le moins beau
Qui invente la bombe ? Qui se moque du monde ? Qui tue pour le plaisir de tuer ? Mais qui suis-je donc Pour me croire au-dessus De tous ceux que je tue ? Qui ne respecte rien ni personne ? Qui donc ? si ce n'est l'homme
{au Refrain}
Je suis le dernier maillon de la chaîne Un moins que rien Un homme qui n'a plus figure humaine Oui, je suis bien Le plus sauvage Des fauves en cage Je suis de loin le moins beau
Oui, je suis bien Le plus sauvage Des fauves en cage Je suis de loin le moins beau
À quoi me sert mon cerveau ? | |
| | | Emily Trent Modo | On ne Défie pas l'Ordre !
Nombre de messages : 15 Age : 34 Citation Préférée : "Qui s'y frotte s'y pique ...!" Date d'inscription : 28/07/2008
| Sujet: Re: Musique Please !! Mar 29 Juil - 21:05 | |
| Fall Out Boy - Dance, Dance
< She says she's no good with words but I'm worse Barely stuttered out "A joke of a romantic" or stuck to my tongue Weighed down with words too over-dramatic Tonight it's "it can't get much worse" Vs. "no one should ever feel like.."
I'm two quarters and a heart down And I don't want to forget how your voice sounds These words are all I have so I'll write them So you need them just to get by
Dance, Dance We're falling apart to half time Dance, Dance And these are the lives you'd love to lead Dance, this is the way they'd love If they knew how misery loved me
You always fold just before you're found out Drink up its last call Last resort But only the first mistake and I...
I'm two quarters and a heart down And I don't want to forget how your voice sounds These words are all I have so I'll write them So you need them just to get by
Why don't you show me the little bit of spine You've been saving for his mattress, love
Dance, Dance We're falling apart to half time Dance, Dance And these are the lives you'd love to lead Dance, this is the way they'd love If they knew how misery loved me
Why don't you show me the little bit of spine You've been saving for his mattress (mattress, mattress) I only want sympathy in the form of you crawling into bed with me
Dance, Dance We're falling apart to half time Dance, Dance And these are the lives you'd love to lead
Dance this is the way they'd love (way they'd love) Dance this is the way they'd love (way they'd love) Dance this is the way they'd love If they knew how misery loved me
Dance, Dance Dance, Dance Dance, Dance Dance, Dance > | |
| | | Sienna Prancer
| Sujet: Re: Musique Please !! Mar 29 Juil - 21:29 | |
| The Cranberries - Daffodil LamentHolding on, that's what I do since I met you. And it won't be long. Would you notice if I left you ? And it's fine for some 'cause you're not the one, You're not the one there... There... there... there... there... there...
All night long, laid on my pillow, These things are wrong. I can't sleep here !
So lovely, so lovely, so lovely.
I have decided to leave you forever. I have decided to start things from here. Thunder and lightning won't change, What I'm feeling and the daffodils look lovely today, And the daffodils look lovely today, Look lovely today.
Ooh, in your eyes I can see the disguise. Ooh, in your eyes I can see the disguise. Has anyone seen lightning ? Has anyone looked lovely ? And the daffodils look lovely today, And the daffodils look lovely today, Look lovely today...
Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely, Look lovely,
Na, na. Na, na na na...
| |
| | | Emily Trent Modo | On ne Défie pas l'Ordre !
Nombre de messages : 15 Age : 34 Citation Préférée : "Qui s'y frotte s'y pique ...!" Date d'inscription : 28/07/2008
| Sujet: Re: Musique Please !! Mer 30 Juil - 15:35 | |
| Katy Perry - I Kissed a Girl
This was never the way I planned Not my intention I got so brave drink in hand Lost my discretion It's not what I'm used to Just want to try you on I'm curious for you Caught my attention
CHORUS {I kissed a girl and I liked it The taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed a girl and I liked it I liked it}
No I don't even know your name It doesn't matter You're my experimental game Just human nature It's not what good girls do Not how they should behave My head gets so confused Hard to obey
CHORUS {I kissed a girl and I liked it The taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed a girl and I liked it I liked it}
Us girls we are so magical Soft skin, red lips, so kissable Hard to resist so touchable Too good to deny it Ain't no big deal, it's innocent
I kissed a girl and I liked it The taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed a girl and I liked it I liked it | |
| | | Sienna Prancer
| Sujet: Re: Musique Please !! Ven 1 Aoû - 13:29 | |
| Jonas Brothers - Hello BeautifulHello Beautiful How's it goin' I hear it's wonderful In California I've been missin' you It's true
{Refrain:} But tonight, I'm gonna fly Yeah tonight, I'm gonna fly Cause I could comb across the world See everything and never be satisfied If I couldn't see those eyes
Hello Beautiful It's been a long time Since my phone's rung And you've been on that line I've been missing you It's true
{au Refrain}
| |
| | | Kaley Harris Ne Me Mangez Pas !!
Nombre de messages : 4 Age : 31 Citation Préférée : UNE NINTENDOS DS !!!! [MDR XD !!] Envie du Moment : UNE NINTENDOS DS !!!!! xD Rêve : UNE NINTENDOS DS !! Date d'inscription : 01/08/2008
More <3 Âge: 21 ans Relations: Indice de Popularité: (70/100)
| Sujet: Re: Musique Please !! Sam 2 Aoû - 14:39 | |
| Aly & AJ - Like Whoa
Life is good I can't complain I mean I could but no one's listening Your image overwhelms my brain And it feels good, good, good
Now I'm rolling my window down I love the wind but I hate the sound You're like a tattoo that I cant remove And it feels good, it feels good, it feels good
Like a rollercoaster ride Holding on (cant believe I'm like) Whoa Whoa Can't believe I'm like Whoa Whoa Every time I'm like Up and down and side to side Every inch of me is like Whoa Whoa Got me feeling like Whoa Whoa Every time I'm like
In the morning it begins again Feels like I'm falling better strap me in I think I'm running out of oxygen and it feels good, it feels good, it feels good
Like a rollercoaster ride Holding on (cant believe I'm like) Whoa Whoa Can't believe I'm like Whoa Whoa Every time I'm like Up and down and side to side Every inch of me is like Whoa Whoa Got me feeling like Whoa Whoa Every time I'm like
My inhibitions are weakening to that girl, place, situation I cant help but lose control No inner friction that I cannot seem to break It feels good it feels good I'm holding on I;m holding on | |
| | | Sienna Prancer
| Sujet: Re: Musique Please !! Sam 2 Aoû - 15:24 | |
| Queen - Back ChatBack Chat Back Chat You burn all my energy Back Chat Back Chat Critising all you see Back Chat Back Chat Analysing what I say And you always get your way Oh yeah see what you've done to me Back Chat Back Chat You're driving me insane It's a battle to the end, knock you down you come again Talk back, talk back you've got me on the rack Twisting every word I say Wind me up and get your way Fat chance I have of making a romance If I'm ever to get the last word in Take it from there Twisting every word I say Wind me up and get your way Back Chat Back Chat You burn all my energy Back Chat Back Chat Critising all you see Back Chat Back Chat Analysing what I say And you always get your way Wake up stand up and drag yourself on out Get down get ready Scream and shout Back off be cool And learn to change your ways
Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat Back Chat
| |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Musique Please !! | |
| |
| | | | Musique Please !! | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |
|